Repris...

Idag blev det näst intill en repris från i förgår och igår med för den delen.
tog mig en sovmorgon, typ första på hela lovet. här ligger man inte på latsidan inte, å nej. 
slängde, nej inte slänge men ja, blev lite frukost innan jag åkte upp till jobbet för att sälja ljus idag igen. gick lite segt till en början men sedan fick folket sprätt i plånboken (med hjälp av mig som tjatade på, hehe) och ljusen förvsann allt eftersom, bra där. har gått skit bra hittlis och vi har bara sålt i tre dagar, inte långt ifrån att ha sålt hälften av alla ljus som vi har beställt redan. det går bra för oss med andra ord:D Nu är det bara resten kvar! 

Håller på att fixa lite på rummet nu. ska göra om lite på väggen:)  dock så behöver jag plugga som jag inte har haft tid med än, så ja, måste ta tag och börja med allt nu. träning sen oxå.

hej så länge


                                        T o r s d a g   (idag)                                T i s d a g



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0