Once again

Idag var det dags för tester... Igen! känns som att vi har tester heeela tiden, (var tredje vecka), ioförsig så har man mer eller minder kommit in i det där med tester nu så nu är det snarar en vana att ha det. en mindre kul vana så att säga, för så rockigt är det faktiskt inte, men när det går bra är det kul förstås. alltid kul att göra något när det går bra och idag gick det bra, så jag är nöjd:) kul att man är nöjd me något för en gångs skull. självkritikern nummer ett, here I am. 

Iallafall, dagen har varit som vanligt. nästan iallafall, har eget arbete på religionen nu igen, så vi fick gå hem och jobba med det. och ni kan väl tänka er hur det slutade? inte åkte jag hem och satte mig och jobbade med det iallafall. men jag lovar jag tar igen det i helgen för då ska jag inte göra något speciellt, för en gångs skull :)
Istället så åkte jag, anna aalto och erika ner till det nya cafét och fikade lite och hade liten pratstund, mys. Drack en varm choklad och den var dundergod, mumma. förtsa gången med defenitivt inte sista gången;) 

väl hemma gick anna och jag iväg och plockade lite löv för att ta lite kort med våra ljus. dekorerade lite fint, (tror jag) hoppas det blir bra. 

sen har jag pluggat lite som numera hör till vardagen, alltid är det något.

träning snart!  

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0