Need more time!

har läst igenom alla sidor (som uppgår i ett tresiffrigt tal) till provet imorn nu. vet inte om jag har blivit nå klokare för den sakens skull, men... tog nästan två timmar att läsa allt och nu orkar malin inte läsa nå mer. okej, jag ska kolla igenom lite till men sen får det vara nog. har jag inte börjat tidigare så behöver jag ju inte läsa mig till döds på bara några timmar dagen innan. eller? 
ioförsig så är det kanske det bästa alternativet utefter situationen jag befinner mig i förtillfället, så jag inte är som helt bortblåst på provet imorn, jag vet inte.
jag vill en sak och min hjärna vill något annat! jag vet att jag måste ta tag i saker i tid, men gör det då! nej, för det blir aldrig riktigt som man tänkt sig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0