Jag Vill...

jag kommer aldrig ifrån tanken på att åka skidor, kan inte hjälpa det men det går bara inte för det är såååå himla underbart kul.
iallafall kolla runt på nätet förut och sökte på diverse ställen på google och Vet Ni Vad?
jag hittade den sidan som jag så länge har sökt efter:) där man inte behöver vara tjugo för att boka, om jag är glad. Anna och jag kikade runt på en massa olika stugor och vi hittade en såklart. en åttabäddars stuga, vem vill med?:) hehe.
vi har iallafall mejlat och fråga om stugan är ledig vecka sex nu (den var billigast då, haha). är så himla taggad, hoppas verkligen att den är ledig. då är det bara att köra, då lovar jag att vi tar bilen, ja bilen, och kör norrut!:)

 



Kommentarer
Elin

Åååh!

2009-10-26 @ 21:49:00
URL: http://eelien.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0