Badminton

gårkvällen var great!
upp tidigt idag för att ställa iordning kiosken i hallen osv. mitt välbefinnande var kanske inte på top efter gårkvällen, men som man brukar säga, man mår som man förtjänar och ja, jag överlevde iaf. dagen idag har varit minst sagt hektisk. åkt mellan hallarna stup i kvarten och hämtat det, varit och köpt det osv osv. stått i kiosken också och det kändes som om man inte räckte till ibland även fast man var nära på att gå mitt itu efter allt åkande hit och dit och allt annat som skulle göras. det har iallafall varit en bra och rolig dag. 
eftersom dagen varit bra så tänkte vi göra kvällen till en lika bra historia. fotboll Sverige-Danmark, med anna, fille, linnea och jessica. självklart så såg vi fram emot en vinst som en bra fortsättning på en bra dag, men den drömmen gick upp i rök. F*N Sverige! 

hur som haver så blir det bingen vilken sekund som helst nu. upp tidigt imorn med för att spela match. blev bara mixed för min del i helgen då singel och dubbel blev inställt därav inget spel idag.
so, need to go to bed then!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0