091005

monday. fick springa av oss lite på idrottspsykologin imorse och hade skoj:) sen träningslära där vi hade en liten utvärdering sen fick vi sluta, som vanligt på den lektionen typ känns det som, haha.. jag klagar inte över de, snarare tvärtom, är skönt och inte ha någon lektion, eller!? jaja, sen hade vi ulsoc och där kollade vi film, trött? svar ja. (var ett inslag av jul i filmen, åh vad jag längtar dit nu. julen är nog något av det mysigaste jag vet, ljus, snö, mörkt och allt i sin helhet, myyyyys. bara för det så lyssnar jag på en jullåt just för tillfället när jag skriver detta^^)
en lektion kvar, svenska (hatar svenska) där vi jobbar med grupparbete om svenska författare, vi tjejor skriver om selma lagerlöf. nog om det.

hem och plugga. blir aldrig klar med något känns det som. allt bara växer på en hög och blir högre och högre. riktigt så är det väl inte men inte långt ifrån känns det som. när man blir klar med något så kommer det något nytt. känner hela tiden att det är något som måste göras. bara att köra gärnet och blicka framåt. ta en dag i taget. jag har mycket att se fram emot så lyckan finns där! 


I have a dream



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0