Så till dagens bravader...

dagens bravader bestod av tunnbrödsbakning i Väse, där fader växte upp en gång i tiden. har sett fram emot det länge, anna och jag har aldrig varit med förut, då det krockat med det ena eller det andra, har inte haft tid helt enkelt. men nu hade vi tid och då fick det bli av:)

det var väldigt mysigt. för att höja stämningen lite hade vi såklart tända ljus, glögg, kakor, sen grillade vi korv och mer därtill.

Det blev så himla mycket krov över så Jannis och jag antog utmaningen att ha korvätartävling. jag fick i mig sju korvar med bröd och jannis sju och en halv, jag pallade inte en enda tugga till. och jag lovar till tusen, jag har   A l d r i g   mått så dåligt ärligt talat. Efter den måltiden kan jag säga att jag var typ proppmätt och mer därtill. resten av informationen behåller jag för mig själv:P fy fan säger jag bara, det var första och sista gången jag var med på korvätartävling.

när jag tänker på hur jag mådde efter sju korv med bröd kan jag helt omöjligt föreställa mig lilla erika käka 17 stycken. du är inte klok:)

nu mår jag iallafall bättre kan jag säga, tack och lov. det var verkligen inte roligt, haha. ger man sig i i leken får man leken tåla.

nog om det, tillbaka till tunnbrödena. och bara för att jag inte orkar skriva så mycket mer nu så lägger jag upp lite bilder istället!:)


D e t   v a r   r o l i g t   a t t   b a k a : )



S m a r r i g t ! : )



G i l l a r t ! : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0