Lite pics från igår...

Mastis blev en rolig historia:) efter en heldag i grums så drog anna och jag till aalto en sväng innan vi åkte ner till stan. Mastis nästa. hade sjukt roligt. hade inga förväntningar innan, då jag var sleten från dagens (läs gårdagens) aktiviteter och allmänt trött bara, men ut skulle jag och det blev riktigt lyckat.

sjöng karaoke och dansade för fullt. gick dock ganska tidigt, runt halv ett, då vi skulle upp tidigt idag. innan vi var hemma och innan jag låg i sängen var klockan nästan halv två. skulle upp vid sju. fem och en halv timmars sömn. hjälp va trött jag var imorse, visste knappt vad jag hette. blev bättre när jag väl kommit ur sängen, men tog ett tag inna ögonen lydde mig. 

hur som helst så var kvällen igår riktigt rolig:D

 

O o o p s,  j a g   s p i l l d e !  



E r i k a,  M o i   o c h   A a l t o :-)



K a r a o k e ! : )



N å g o n   s o m   k o l l a r   i n   i   k a m e r a n   i a l l a f a l l !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0