Badminton...

idag var det till att gå upp tidigt. badminton seriespel i källby/kinnekulle stod på dagens schema. första seriesammandraget för den här säsongen för min och annas del då vi hade föhinder i form av fotbollen under första omgången.
hur som haver så var det roligt att så at säga äntligen få komma iväg och spela. har för ovanlighetens skull inte tävlat något än denna säsongen, bortsett från en hemmatväling där det blev en match för mig på grund av få deltagare, så det var inte så mycket till tävling. vanligtvis så har vi hunnit avverka en och annan tävlingen vid det här laget men då vi ägnat större delen till fotbollen så har vi nyss kommit igång med badmintonen igen. och jag må säga att det är riktigt roligt när man väl kommer igång:) om vi har roligt tillsammans!:)
kinnekulle och borås var det iallafall som stod för motståndet och vi vann mot borås med 7-1 medans vi torskade mot kinnekulle med 5-3, osis. två poäng med oss hem i bagaget iaf.

vi kom hem strax efter halv sex (då vi lyckligtvis kunde starta matchen mot borås 3,5 timme före utsatt tid, annars hade vi kommit hem betydlig senare än halv sex)

liite trötta var vi efter dagen som gått så anna och jag bänkade oss framför tv:n och tände en massa ljus, myyys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0