Tänkte lägga upp...

...lite bilder från igårkväll från vårat julmys men anna har bilderna på sin mobil och hon är såklart inte hemma nu. så det får bli senare:)
hade iallafall supermysigt hos aalto igår, as usual:)

dagen idag började med en tur ut till arenan och kolla fotboll. villastaden-kristinehamn. Aalto gjorde comeback, en comeback som sved lite för mycket. hennes arm är numera i gips, typiskt säger jag bara. hur osannolikt är det lixom?
well, hann kolla på första matchen sen åkte anna och jag till karlstad. badmintontävling i helgen. jag lämnade dock som sagt var wo efter som att jag är och har varit sjuk.

anna började ett så det blev som jag förmoda en tur in till stan. hade inte all tid i världen på oss så blev en ganska snabb visit. köpte iaf en kjol, en topp och en tunika:) så nu är jag glad, hehe:)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0