Helgen...

Igår (Lördag) var det Badminton och Borås som stog på schemat. Seriesammandrag nummer fyra. Oturligt nog så hade vi bara en match dessutom, mot tellus. lite drygt att åka ända till Borås för en enda match, men det har väl sin lilla harmoni det med. vi hade roligt ändå:)

matchen i sig var rent ut sagt för jävlig om man ska säga så. förlorade med 5-3 vilket vi inte borde ha gjort. min insats behöver vi för övrigt inte tala om..

när vi spelat klart så åkte vi besvikna från hallen och letade upp ett ställe att käka på. sedan var vi mätta och belåtna.

nu var vår förhoppning att åka till knalleland där H&M och ellos outlet ligger men fick endast se det från vägen. han som styrde bilen kunde tydligen inte svänga åt vänster. hehe

well, efter drygt tre timmars bilresa hem (totalt drgyt sex timmar) så åkte anna och jag till mormor och morfar och hälsade på kusinerna, Leif och Maria.

Våran årliga släkt-/julfest gick av stapeln i Sörby i helgen därav ett Kristinehamnsbesök av kusinerna, Leif och Maria. vi var dock inte med iår i och med att vi var i Borås för dagen. första gången på arton år som vi inte varit med btw.



I förmiddags så tittade kusinerna, Leif och Maria förbi en sväng:) hann med att leka lite innan anna börja jobba.
när klockan närmade sig tolv åkte jag ner till tältet och sålde ljus. stog där i två timmar sen tackade jag för mig. gick inte lika bra den här gången men har trots allt bara fyra förpackningar kvar:)

hann hem en sväng sen åkte ja upp till jobbet och bytte av anna. jobbade från tre till kvart över sju.
och nu är jag hemma igen:)



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0