Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig...

Härlig dag!

Jobbade halvdag fram till lunch idag för att åka till Karlstad på min första riktiga anställningsintervju. Resan slutade dock på en parkeringsficka ute i skogen halvvägs till Karlstad, jävla bil-jävel-jävel!

Fick roa mig med att sitta och stirra på bilar i en och en halv timme och se min tid för intervju rinna ut i sanden i väntan på bärgningsbil.

Bilen är dumpad i Säffle, Anna åkte från Karlstad och sin intervju och hämtade upp mig och trampade nog sönder dem flesta äggen under pedalen för att hinna till AF i Karlstad igen innan fyra för att hinna ha min intervju då istället... och jag hann!

Och när man som mest behöver det kommer pappa med en bil så jag kan ta mig tillbaka till Årjäng, guld!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0