HAPPY HALLOWEEN

Har haft en av dom mest givande veckorna i skolan med presentationsteknik. Vi har fått hålla ett tal var varje dag hela vecka och det var ganska facinerande att se sin egen utvecklingskurva på bara några få dagar!

För att avsluta den gångna veckan som som varit väldigt intensiv, bakade Anna och jag lussekatter igår och bjöd folk på fika för att pusta ut lte tillsammans.. Det var glögg, julmust och lussekatter, det enda som saknades för en riktigt julstämning var nog julmusiken, men riktigt så långt gick vi inte även om vi gick ganska långt med det andra för att vara i början av november!

Gårkvällen avslutades med halloweenfest och Anna och jag gick helt banans!
Grymt kul kväll med lagom förtäring av alkohol, vilket resulterar i att jag mår som en primadonna idag, tack för de!

Dagen till ära ska jag ta det lugnt och ladda ingör kommande vecka med Geografi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0