Och så vidare...

I onsdags var jag tillbaks på jobbet, dagen gick riktigt fort och det var grymt att få vara i backen igen..
Torsdag och fredag gick lika snabbt som onsdagen och vips var det helg.. hade väldigt roliga lektioner och vi lurade ungarna till både det ena och det andra, haha :)

Torsdagkvällen ägnade vi åt snowboard igen, så kul:)

På skidskoleavslutning igår fick jag byta om till en något annorlunda utklädnad, trots otroligt varmt så var det grymt kul:)

Efter avslutad dag i backen igår så åkte vi hem till felix och fikade lite innan jag skyndade mig hem och duscha för att sedan åka iväg och bowla på holiday club, riktigt kul!

Efter bowlingen gick vi och hängde på Wersén:s ett tag innan vi avslutade med bygget!:) Grymt bra kväll:)

Idag var vi uppe tidigt för att åka till Duved för att åka ban-clinic.. Vi var ett gäng på typ 12 stycken som körde, grymt kul.. Första gången vi körde på tid dessutom så man kunde tävla lite mot sig själv:)

Var grymt kul men avslutade dock lite dumt för egen del med en ganska så rejäl crasch! Flög som en fågel, flög runt och landade platt på ryggen och slog i bakhuvudet väldigt hårt.. Resultatet; huvudvärk, sträck rygg och nacke samt blåmärken lite här och var.. men jag lever, så det gick bra trots allt tack och lov!:)  

Funderar på att bli showartist istället..

Med tanke på min crasch kände jag inte riktigt vid mod att jobba en timme senare, var helt skakis efteråt, så då fick jonas ta över min privatlektion istället.. Hade fått en request så lite tråkigt att missa de men de kommer fler gånger!

Ikväll är det tjejfest men jag känner att jag nog får stanna hemma i soffan och kolla gladiatorerna istället och lugna ner kroppen lite!:)














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0