Wild ones

Idag var sista dagen med förskolebarnen som varit här tis-tors som vi har jobbat med.. så sista jobbpasset idag tillsvidare! Har varit grymt kul och min grupp som slutgiltigen bara bestod av tre stycken var fantastiska både igår och idag!:) 

Efter lunch har jag gått med Ludde med en vuxengrupp level 1 som bestod av två danskar och två engelsmän. Alla var så otroligt nöjda och vi hade uppfyllt deras mål med veckan med råge, grymt! 

Avslutade dagen med att hjälpa till och sladda upp en puckelpist! 

Efter tre hela dagar i kullen (rödkullen) är det Duved som gäller imorgon igen:)


På henne bara, haha.. dem hängde på mig först men jag lyckades skaka av mig dem och få dem att attackera Elin istället;)


Jag busade med mina ungar i slutet på lektioen, väldigt uppsakttat från deras sida och sen kom elin och joinade med sina ungar, hjälp! haha :D


Elin-råttan!


Sladdar upp en puckel!





 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0