Grönklitt dag 3

Inte lika lång dag idag som igår. Lade mig tidigt igår så var riktigt utvilad när jag vaknade imorse.. Började dagen med att jobba vidare från gårkvällen och vi fick feedback av Dic. Jag fick väldigt bra feedback så det känns riktigt bra:)

Laura kör sitt egna lilla race i backen, hon förstår ju inte mig och jag ska inte säga att jag förstår vad hon säger när hon väl pratar, för det gör jag inte, haha.. Och hon vill inte följa mitt teckenspråk heller, nicht!

Lärde hur som helst Mathilda att bromsa idag, så det går framåt minsann..

Eftermiddagen ägnades åt Dic´s äventyr. Hajka upp för Grönklitts toppar och åka offpist.. Dessutom droppade vi på ett ställe.. Tove lyckades inte fånga min flygfärd på kort men droppade iallafall 2 meter typ.. riktigt kul men lite läskigt var det.. man såg ju lixom inte hur högt det var förns man hade tagit fart och hoppat ut från den lilla klippan och var i luften, lite för sent att backa bandet då.. Rakt ner i pudersnö och faceplant på de:) haha


Offpist...


Fick gå i cirka 10 min för att komma tillbaka till liften..


Dic var först ut att droppa i det "stora droppet" (3-4 m)


Lucas fick till en hyffsad landning i stora droppet..


Frasse försökte sig på en 180, gick sådär, haha :)


Vi var bra på att bekanta oss med snön vid landningen, haha, så jävla kul.. vi var som käglor allihop. Joel har precis gjort en facelant på bilden;)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0