Arla parallellslalom

Haft en grym dag idag. Grymt väder och grymma barn. Dem tre grupperna jag går med i är g-r-y-m-m-a!:) Första passet går jag med Frida och Carro som slagit ihop sina snögubbar och snöbollar.. Andra passet går jag med Jenny med sina glidare.. Vi hade en grym lektion med dem idag!:) 

Efter lunch är det snöstjärnor och snökanoner som gäller, Frida och Carro har slagit ihop dem också.. Det går riktigt bra för dem.. I slutet dansade vi till musiken i backen och sen blev jag överfallen av flera i gruppen.. snöbollskrig, brottning och allt möjligt.. både jag och dem fick ett gott skratt:) 

Avslutade dagen med Arla paralellslalom.. en tävling där alla som ville fick vara med och jag var prisutdelare och fick ge alla grymma barn en varsin guldmedalj som dem blev riktigt stolta över!!! :D










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0