Inflyttningsfest/Födelsedagsfest

Gårkvällen tillbringades hemma hos storasysteryster!:) Hon fyller 24 idag så passade på att festa loss lite med henne och hennes vänner igår. 

Goda drinkar á la Jannis, eurovision och en full storasyster som söp ner alla andra med shot efter shot... hua! 

Tog det lugnt för min egen del med tanke på att jag skulle jobba idag men det var väldigt trevligt ändå:) Fick finbesök av Elin Berg som tittade förbi efter hon slutat jobba dessutom. 

När de övriga förflyttade sig till mastis strax efter halv ett nån gång så förflyttade sig jag och Anna hemåt efter en mycket trevlig kväll:) 





















 


Kommentarer
F A N C Y

Svar. Taack =) Vad glad jag blir!

Allt bra med dig?

2011-05-17 @ 18:44:56
URL: http://fanzo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0