100118

Imorse började vi med att ha idrott. Rugby och fotboll, haha klassen är helt galen när vi har idrott, det är bara att konstatera:)
Dock blev jack av med mobil, nycklar och plånbok. Fy fan att man aldrig kan få ha något i fred. Inte ens i lilla Kristinehamn, det finns idioter och oärliga människor överallt, hata!

sen hade vi iallafall två lektioner till innan vi slutade för dagen. Fick reda på vilket betyg vi fick i svenskan och ett helt berg föll från hjärtat nu kan jag säga. Har typ drömt marddrömmar hela lovet men nu är jag bara glaaaad:) så himla skönt. fick det jag ville ha:)

Efter skolan så åkte anna och jag iväg och åkte längdskidor igen:) madeleine kom och joinade oss så hon åkte lite hon med:)

Jag vill kunna lägga in bilder på datorn btw! Hatar våran dator som jag gjort ett tag nu och det vill inte säga så lite heller, daaahh.. känns som jag sitter framför en dator från typ 80-talet..

well, nu håller vi istortsett bli klara med vår packning iaf:) två skoldagar kvar nu sen åker vi till heaven känns det som:) inte för att skryta men det ska bli såhäääär underbart!:) 

ikväll blir det idrottsgalan och PH :D

hare gött!




 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0