På hemmaplan igen!

Hemma igen efter en helg i stockholm.
Började gårdagen (lördag) med en tur till barkarby, blev inte så mycket shopping, gick mest runt och kolla bara.. sen blev en sväng på Ikea också:)

Efter att vi hade avverkat några timmar på pappas favoritställe med allt vad affärer heter (...not) så började vi dra oss mot hallen i sollentuna..

Anna och jag hade två matcher var oavsett hur det gick igår, jag vann båda mina och gick vidare till slutspel till söndag (idag) och anna vann en match och gick inte vidare ur poolen..

Jag spelade semi i singel och dubbel idag men hur det gick behöver vi inte prata om, gick allt annat än bra bokstavligt talat, punkt. (får skylla på att det var min första tävlning för säsongen...:P haha)

Gött att det öser ner snö nu igen eftersom det inte har kommit så mycket snö i vinter...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0