The End på en underbar vecka i Åre!

Nu är vi hemma igen, så nu kan typ halva stan andas ut igen.. Inge kul väder att åka 70 mil i direkt, men det gick ändå väldigt bra. Resan hem gick typ dubbelt så fort som resan dit och det var mer än skönt ska jag säga er. Resan dit tog evigheter...

Iallafall så har det som sagt varit jävligt kul.. Åka skidor som typ är det bästa som finns i en vecka med sina vänner, kan det bli bättre?;)

Åkt från öppning till stängning nästan varje dag förutom i fredags och igår.. I fredags var det sjukt kallt så det gick knappt gå utomhus.. 20 minus plus att det blåste 20 m/s så det kändes som det var typ minus 50 grader eller något, eller kanske inte så kallt men bra jävla kallt var det iallafall.. räckte med att sträcka ut handen igenom dörren så var känseln borta..

men bortsett från de så har hela veckan varit perfekt.. Utgång på nattklubben bygget(!) i fredags blev så att säga en grym avslutning på en grym vecka.. Sjukt kul och galen kväll med massor av allt, hemma runt halv fem och slocknade på två röda..
(sen får jag ju inte glömma våran egna lilla fest i stugan i måndags när Anna ioch jag fyllde år, för att fira anna och mig och erika:D grattis till oss! hehe.. en lyckad födelsedag med tårta, paket, fest och mer därtill)

Vaknade vid typ tio och mådde ungefär som man förtjänar efter en kväll ute på krogen.. Efter ett par timmar så pallrade Anna och jag iväg till backarna och åkte skidor hela eftermiddagen iallafall.. backarna var grymma med pudersnö och vi njöt så mycket vi kunde.. bakfull, slänga på sig skidorna och åka, jävligt skönt!:D vips så mådde vi mycket bättre:D

på kvällen började vi förbereda oss för hemfärd och började städa och packa ihop alla grejer..

Åkte från åre runt nio imorse och efter ett stopp i östersund där det blev frukost och ett stopp i mora där det blev lunch så var vi hemma igen efter tio timmar..

nu håller jag nästan på att somna så blir sängen väldigt tidigt idag om jag ska orka gå upp imorgon!

bilder kommer senare:)

Iallafall, en grym vecka i Åre, skit bra backar och jag skulle kunna sitta här hur länge som helst och säga hur jävla underbart det har varit men snart så somnar jag här så nej, jag slutar här!:)  

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0