Njuter av livet i Åre!

Har sjukt kul här uppe i Åre. Nyss kommit hem från backarna.. vart uppe på åreskutan större delen av dagen  idag, jävligt grymt!

Tror dessutom jag gjorde min värsta vurpa idag sett över alla år som jag har stått på ett par skidor, typ 16 år.
Svårt att beskriva men jag kan säga att jag slet mig rätt så jävla rejält. Har erika som ögonvittne.
Hoppa i ett litet hopp, landade i lössnö. Skidorna stannade där jag landade medans jag flög vidare och landade på ansiktet.
   Var helt säker på att mina glajjer pajade men som tur var Inte.. haha..
Är iallafall numera märkt för livet med ett sår under ögat. Glajjer tryckte in i facet på mig så kändes typ som den högra delen av huvudet flyttades bakåt en dec eller nått.. fy fan.. det värker fortfarande.. men ska man vurpa så ska man göra det rejält!!!!!! Det är tufft att ligga på topp!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0