Filmkväll!

I förgår, alltså i onsdagskväll åkte anna och jag hem till madeleine och jannis för filmkväll efter att jag hade slutat jobbet.
Jannis hade laddat upp med toast, jag hade med choklad, samt morötter från lannet att dippa, inga fel.
vi hyrde två filmer, först kollade vi mirrors, ganska läskig, ja! Satt och gömde mig bakom en kudde för att vara beredd på om det blev nått äckligt, min lilla mes jag vet, men är det någon som är lättskrämd så är det ja, maha:)
Vid ungefär elva hade vi kollat klart på filmen och jag som skulle upp halv åtta och jobba morgonen därpå var tveksam om jag verkligen orkade en till.
Det slutade med att vi kollade en till, case 39 och det var riktigt bra. En som jobbar på socialtjänsten försöker rädda en liten flicka som misshandlas av hennes föräldrar och tar hand om henne medan de försöke hitta en ny familj till henne. Fallet blir det svåraste hon varit med om. Det Lillith inte ser känner hon. Bara att slå på filmen så får ni veta mer;) haha


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0