6.

Dagarna är fyllda med jobb. Började jobba redan i lördagsmorse efter att vi kom hem från vår härliga vecka i sundsvall/sörfjärden i fredagskväll.. det var bara att kasta in handskarna och köra gärnet direkt, inga fel..
var på sjukt dåligt humör i söndags, fråga mig inte varför, allt var jobbigt bokstavligt talat och jobbet var det sista jag ville gå till då, dock var jag illa tvungen att gå dit, suck.. blev dock bättre på kvällen, då drog vi hem till sandra och vi beställde grejer från taxfreen och hade en trevlig kväll ihop helt enkelt och jag återgick till mitt normala jag.. är helt uppspelta på vad som komma skall, kommer bli grymt!:)  
nu väntas jobb fyra dagar till av veckans fem dagar som är kvar, sen, sen.. då blire cypern på riktigt, catchiiiing;)
förövrigt så tränade jag för första gången idag på flera veckor, helt sjukt.. och innan de hann vi med en fika på stan med oliven och sedan en skärgårdstur på de, underbara skärgård!:)

6 dagar kvar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0