sunday

gårdagskvällen bjöd som sagt på lagfest.. beställde och käka god mat, för min del blev det china och det var riktigt smarrigt! :)
lekar varvades med musik, skratt och alkohol i måttlig mängd, trevlig kväll:)
endel bagav sig hemåt och endel begav sig ner till stan och mastis för att shakea loss lite, jag och anna valde dock det första alternativet.. 
gick upp hyfsat tidigt idag, vaknade nio och flög upp ur sängen, gjorde iordning oss och åkte till filipstad och oxhälja.. inte nog med det så skulle det såklart börja ösregna när vi kom fram, jo man tackar.. det gav sig efter ett tag som tur var, så man slapp bli petad i ögonen av någon annans paraply..
blev ingen storhandling direkt då vi nöjde oss med lite marknadsnougat, men ångrar mig lite nu i efterhand att jag inte köpte ett par ursnygga ljuslyktor i smide, riktigt läckra, blev kär i dom men av någon anledning så fick dom inte följa med hem? siktade in mig på en väska oxå men blev beslutsångest så det blev ingen sådn heller..
åkte hem efter ett par timmar och snart ska jag till samlingen, match med u-laget kl fem..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0