Studiedag

uppdaterar lite från igår. vi hade studiedag igår och vi befann någon annanstans än hemma, nämligen i ullared, ahha.. låter sannerligen inte så upphetsande för många kanske, men jag gillart. bestämde oss som sagt var i onsdgas att vi skulle med och sen hakade aalto med i slutänden oxå. bussen gick från station kvart i sju så det blev till att gå upp tidigt (när man väl kunde ha sovit) sen for vi söder ut. vi var på plats i ett par timmar innan vi återvände hemåt runt fem igen någon gång. blev en blandad kompott som fick följa med hem och jag är nöjd:) kostcirkeln följde vi också hela dagen, självklart. burger king varvat med andra nyttigheter. hur som helst så hade vi mycket roligt och trevligt:) skulle gärna trilla dit snart igen.

dagen idag började med fika på ulsoc. blåbärsmuffins och kladdkaka och det var inget fel på de smakerna. mycket gott på kort tid. lev ditt liv fullt ut. då kan man inte alltid göra som man kanske borde göra. livet är till för att göra undantag, so what. sen får man såklart begränsa sina undantag till en måttlig nivå. iallafall så pratade ann med oss idag och berättade att hon hade en plan med vårat PA som jag tror vi kommer att nappa på, ska reka vidare lite först bara innan vi bestämmer oss. jag tror det kommer bli bra.

idol ikväll, det ska vi se:)
 

   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0