New week

Nya vecka, nya möjligheter. dagen idag har inte bjudit på något särskilt. fyra lektioner som inte krävde någon kraftansträning för fem öre, riktigt skönt ändå med tanke på att det är måndag och första dagen på den nya veckan, då är det alltid skönt att inte gå för 100 procent, det tycker iallafall jag. efter helgen är man alltid lite seg. iallafall, första lektionen fyllde vi ett häfte, sen fick vi sluta, ja tack och hej. vänta säkert en trekvart till nästa lektion, gick "igönom" några frågor, sen... fick vi sluta, tack:) lååång lunch, sen kolla vi film de två sista lektionerna. ingen jobbig dag direkt, förutom att man typ tappade huvudet på sista lektionen för att tröttheten började ta överhand. nu är jag iallafall hemma, skjutsade anna till jobbet förut. nu tänkte jag göra klart en uppgift som jag inte börjat med ännu. har en stor tendens till att skjuta upp saker och ting hela tiden, vad gäller skolan åtminstone, inte bra att hålla på så hela tiden. då blir det bara något halvdant i slutändan när tiden är knapp och då blir det som det blir och man vet knappt vad man har gjort. ska bli skärpning med det från och med nu. får se hur länge jag håller mig till det löftet? lääänge hoppas jag.

just förtillfället längtar jag till höstlovet. då drar vi till gbg, shopping, the studio och chalmers halloweenfest. jag hoppas att så blir fallet, inte riktigt klart ännu men till 99% kanske:) kommer bli grymt!

nu ska jag återgå till studierna innan det är dags att dra till träningen! :)

adjöken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0