hillbillis

haha här har ni två riktigt hillbillis, wow:D helt klart bäst i idol hittils om jag får säga mitt, klockrent var ordet!
idol-auditions är bland det bästa med programmet där man får se allt från mirakel till spektakel. och som vi skrattde åt bland annat dessa två killar (bilden) igår (visste på förhand att de skulle spela teater, så vi var inställda på det, vilket gjorde det extra roligt) 
har kollar på klippet ett par gånger om redan, och hur bra är det inte? jag gillar det skarpt! 

dessutom ville jag bara meddela att jag faktiskt gick upp tidigt idag för att plugga, håller på med det nu rättare sagt och jag har blivit några ord klokare. tänkte bli än mer klokare innan vi rullar till skolan så bäst att kila.
adjö


http://www.youtube.com/watch?v=Au8xGFplkrw



Kommentarer
Angelica

Klockrena verkligen :p haha

2009-09-10 @ 20:52:13
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0