Hälsodag

nyss kommit hem från skolan. har haft hälsodag idag, en föreläsning med bla könssjukdomar, en film om stress, en så kallad mässa om kost och sen fick vi välja på att gå "hälso-stigen" (4 km) eller dansa line-dance. jag valde det första alternativet och jag var duktigt och gick hela vägen runt, undrar om alla var lika duktiga som jag av dom som valde att gå? :) haha. avslutade med att sammanfatta dagen. Och jag tycker den var helt okej. roligt att göra något annat än att sitta fastklistrad på en stol framför en tavla varje dag. dessutom är jag intresserad av ämnet i sig, så helt okej dag från min sida med diverse intressanta saker:)

nu ska jag plugga. jag lovar. jag har lovat mig själv att göra klart ulsoc-uppgiften idag. framöver har vi två prov och en typ uppsats som ska in inom de två närmsta veckorna, så nu ska jag köra på för att inte hamna efter, och nej det vill jag absolut inte göra även fast, ja.. nej, de va inge, haha:) 

PLUGGA var ordet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0