090929

en ny dag är till ända. ingen träning imorse för att vi hade teori, sen hade vi ledarskap och det var dags för min grupp att "va ute på fältet" som kenta säger, vår tur att vara på södermalm och leda idrottslektion med årskurs två pch tre rättare sagt. så de gjorde vi och det gick helt ok. lite stimmiga var dom men vad ska man förvänta sig av 8-9 åringar? man vet väl på ett ungefär hur man var själv, haha. skönt att ha det gjort nu iaf. 
efter det så gick vi tillbaka till skolan för att ha klassråd och sen var det slut för idag. 
vägen hem ägnade vi oss åt att prata med erika om åre:) 
sen var jag hemma och andades ett tag innan jag skulle upp och jobba. när jag kom hem så bänkade jag mig framför idol och nu sitetr jag här.

Och jag nämnde som sagt var att jag vill åka till åre till vintern igen, Men det kan de bli ändrade planer på nu:) mamma berättade när jag kom hem från jobbet att hon var sugen på att åka utanför landets gränser till vintern istället för att vi ska åka till åre, och ja, det var ju inte liiite lockande för de. får se hur det blir med den saken, isåfall får åre Tyvärr vänta... det sved lite att skriva de där, men det får bli antingen eller. men nu ska jag inte säga för mycket och ge mig själv falska förhoppningar. ska luska vidare i den saken! :)

och på tal om annat, vad var det som hände med vädret igårkväll? blixt, åska, regn, storm, hagel, vad mer? allt på En gång verkligen, helt sinnes. väderkrock?

night

 



autumn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0