Lovely Friday

en typiskt fredag var det idag. vi tjejer har en tendens till att bli flummiga på just fredagar, har våra fulmdagar annars oxå men på fredgar är det nått extra, vet inte hur det kommer sig, och idag var en typsikt sådan dag som vi skrattade åt allt. Vad roligt man har när man skrattar hela tiden, vad fort tiden går då, tänk om man kunde skratta igenom varje dag, vad kul det skulle vara då. men man måste förstås ha sina dagar då man inte är på topp heller. iallafall, det var en bra dag idag.

Började med en springtur imorse och till min förvåning så snöade det. wow, vintern närmar sig och när jag tänker på vinter tänker jag försås på skidor. iallafall, sen avnjöt jag en god frukost i min ensamhet, då anna var i skolan och gjorde prov och den var god även fast jag var själv hemma.  
senare blev det skolan och anna och jag överöste lärarrummet med ljus, så hoppas dom köper nu;) har några klara kort redan:)

sen fikade vi som vanligt, haha, på ulsoc-lektionen. erika stod för dagens fika och det blev kanellängd och saft. sen dags för lunch. sen hade vi multimedia och vid det här laget kändes det som om magen var dubbelt så stor som den borde vara, mätta var ordet.

lekte lite och gjorde film på multimedian och på religionen så fick vi gå hem och jobba idag igen, då gick vi ner på stan och kikade runt lite. sen åkte vi till maxi och inhandlade lite grejer inför imornkväll, då det står tjejkväll på schemat:)

ska jobba extra idag för att gunilla har lite att fixa med, så snart bär det av till jobbet. Hörs!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0