Trött...

trött var ordet. suttit här vid datorn och jobbat med islam. på efterkälken som vanligt, haha. skulle varit inlämnat den här veckan typ, men inte så petnoga kanske, men, dålig stil av mig, jag veeet. jag ska lämna in det till veckan eller mejla det i helgen, det får vi se. har iallafall suttit här i drygt två och ne halv timme och nu ser jag snart inget längre. mina ögonlock är tunga som bly och mina linser är snustorra, gött! naej. så nu stängde jag ner allt vad skolarbete heter och tänker inte göra något mer idag. fy tusan vad trött jag blev. 
 
ska gå och göra mat nu, kanske blir lite piggare av att äta lite. inte käkat sen kunch och sen suttit här i evigheter på de. jo mat får det bli innan vi ska iväg och kolla på dans! 



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0