Fars dag...

Fars dag idag och det har vi... inte firat... haha nej skojja. eller nej, jag skojja inte. haha va rolig jag känner mig, nu ska jag komma till sak.
pappa, brukar vara ldig på helgerna, men idag skulle han vara så finurlig och jobba exakt hela dagen. vi och mamma har oxå jobbat idag för den delen, så ingen har varit hemma helt enkelt. så istället för att fira pappsen idag så gjorde vi det igårkväll med hela familjen samlade så fira har vi allt gjort!:)

idag har jag som sagt var jobbat. började halv elva så sovmorgon hanns med och sen en riktigt god frukost på de. sen kände jag mig redo för jobb:) anna och jag delade på dagen så jag jobbade "bara" till tre, 100% ob idag dessutom, inte dumt. 
efter jobbet åkte jag hem och fixade lite för att en stund senare åka på träning vid fem. efter träningen hade vi spelarmöte så var på hemmaplan runt halv åtta igen. då blev det duschen sen lagade vi en god kvällsmat i form av kycklingsallad. kyckling är bland det godaset jag vet och det funkar till så himla mycket, så idag fick det då bli kyckling i form av kycklingsallad, och det slank ner mina vänner! 

nu ska jag gå och bänka mig framför tv:n igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0