Det...

...regnar som bara den. var på stan och gjorde lite ärenden förut efter att ha skjutsat upp anna till jobbet runt fyra. jag gick typ 50 m och blev dränkt som en katt och när jag gick tillbaka till bilen, lika långt, så blev jag ännu blötare, haha. usch för det här vädret säger jag bara. trist, tråkigt och ja... vill hellre ha snö i sådana fall.

hur som helst så hade vi en vanligt dag i skolan idag, tre lektioner, that´s it. på sista lektionen, idrottspsykologi så hade vi massage. jäklar vad skönt det var. det om nått tycker jag vi borde ha oftare, minst en gång i veckan:) 

så det var en bra avslutning på skoldagen, minst sagt!:)


nu tänkte jag plugga lite, kul!  I n t e... trött på att plugga nu. men måste man så måste man.

med lite efterlängtad glögg och tända ljus så blir det nog bra:) 

 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0