Shoppingsugen!

Förtillfället så önskade jag att jag var typ miljonär eller nått. Jag vill ha allt nu nästan. Min lista börjar växa utom räckhåll.
Shoppingsugen så det heter duga. vill ha, vill ha, vill ha:) 
Var sååååhär nära att klicka hem lite från H&M förut men tror jag gjorde ett klokt val att inte slutföra det även om det sved lite. var bland annat en tunika i puderfrg som jag tittat på sen i våras för att överdriva lite. men sen tog den slut, sen kom den tillbaka, sen var den slut och nu är den här igen men typ slut nu med.
vem vet kanske sitter här och klickar hem det lite senare sen eller typ nån anna dag:) haha

fast allvarligt talat så ska jag faktiskt vänta till mellandagarna och shoppa loss lite då istället. ska föröska hålla mig ända tills dess. behöver hålla i pengarna nu till allt vad som komma skall:)

har iallafall spanat in en hel del som ska införskaffas. I´m so exited:) vill ha nu, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! 



O M   j a g   v i l l   h a   d e n   h ä r   k l ä n n i n g e n?   I´m   i n   L O V E !!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0