Merry Christmas!

Börjar att säga God Jul till alla:)

Började dagen med att jobba. Inte något jag sett fram emot direkt, men har tänkt att det är väl inte i hela världen men igårkväll började jag verkligen tänka efter och fick typ mer och mer ont i magen ju mer jag tänkte. Hur kul är det att jobba på självaste julafton?

Upp ur sängen kom vi (anna, jag och mamma) iallafall imorse, men det var ingen hit att åka till jobbet idag kan jag säga när man visste att det var julafton. Det enda roliga var väl alla trevliga människor som man fick önska god jul till och som önskade god jul tillbaka.

"stackars er som får jobba på julafton" "jaha, ni får jobba när det är jul, va tråkigt"... ehm ja! men det går bra att komma och handla minsann, då är det väl bra att jag/vi jobbar då?:) eller...

blev iallafall förvånad över hur många det verkligen var som kom och handlade. trodde inte alls att det skulle vara många. vi stängde klockan ett men fick ut de sista kunderna tio över eller nått.

sen hem fort som tusan och bytte om sen åkte vi till mormor och morfar där det bara var att ta för sig av julbordet, mums:)

sen blev det kalle anka. askungen är förövrigt bland det bästa och tomteverkstaden förstås:) hehe. sen blev det lite julklappar.
när vi var nöjda så åkte vi hem och då blev det lite mer julklappar:) Mina julklappar var låååångt över förväntan och jag är mer än nöjd:)

hela familjen är samlad och nu ska jag gå och fortsätta mysa med dem:)

hoppas ni har haft en bra julafton:)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0