Återupplivad!

det var de.. nu funkar Internet igen efter såhääär många dagar. Dock var vi tvugna att starta om hela jävla skiten så har no shit kvar på datorn längre. Såå glad nu, inte. alla bilder, EVERYTHING IS GONE! fatta, hade typ flera tusen bilder och då skämtar jag inte. och självklart så har vi ingen extern hårdisk som vi sagt att vi Ska köpa i flera år nu. Så jävla typiskt. så nu är jag inte glad. Jag skiter i att allt försvann, men inte att alla bilderna försvann, resten är shit the same. kommer ta ett tag att smälta. Alla bilder från våra år i sälen, åre förra året, alla fester, syrrans student. allt är borta. herregud. Och mina bilder från italien. plus sååååhäär mkt annat!

Ni andra som var med till Italien, jag lovar att jag kommer att hoppa på er så att ni får ge mig bilder därifrån för det vill jag ha...

har inte kunnat skriva som sagt eftersom att internet har cepat. men nu så. dom senaste dagarna har jag iaf jobbat. lördag, söndag, måndag och idag. ska jobba imorn och till och med på julafton oxå.

har hunnit med att klä granen under dessa dagar som jag inte kunnat skriva oxå:) har bakat pepparkakor, julgodis och lite andra kakor och städat. Så nu är julstämningen på hög nivå hemma hos familjen borg:) hehe

nåja, nu ska jag gå och sörja över alla bilder och kolla på TV!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0