Second day

Gjort min andra dag på campingen.. igår måste jag erkänna att det var en aning segt.. jobbade åttatimmars pass igår och första gången jag började kolla på klockan hade det gått 20 min och kändes som om jag hade varit där minst 2 timmar.. men det var hur lugnt som helst och finns i princip inget att göra så jag fick stå där och se glad ut..

sedan gick tiden av någon anledning väldigt fort på eftermiddagen, enheldel gäster som rullade in titt som tätt så det har väl sin förklaring oh tacka för det annars hade jag gått i ide!

Idag har jag och thess jobbat ihop och det gick lysande.. började sju imorse och städade servicehusen följt av kids club men utan barn blir det lite svårt så blev fix och trix i ett par timmar isället och glida runt i en elbil på campingen lite här och var:) så hoppas på en bra fortsättning nu med!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0