Salong Charme

Gjorde mitt första besök på salong charme klockan nio idag. Dags att klippa håret hos Emma:) Behövde klippa upp det lite samt klippa av topparna en bit, så nu är håret fräscht igen;)

Direkt efter att jag var färdigklippt så gick jag till Madeleine och hämtade upp henne för att dra till gymmet. Väl vid gymmet är det smockat av cirkelträning, folk från presterud samt andra som var där=inga maskiner kvar till oss. Orkar ju inte stå och vänta i hundra år för att gå till nästa maskin, så istället för att stå och trängas där så åkte vi vidare till A9 och tog 6 km där istället! Körde hårt med syrran!;)

Nu lagar jag matlåda tills imorn och ikväll blir badmintonträning!:) 

JAG ska följa med Erika till SÄLEN på fredag! Ska göra henne sällskap för att hon ska på jobbintervju! heja 


En skymt av deras nya salong:)


Kommentarer
Angelica

Jätte fint där inne =)

2010-10-04 @ 20:51:10
URL: http://honheterangelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0