Stan!

Följde med mamma ner på stan i förmiddags inna jag började jobba vid tolv.. Mamma köpte grejer för en gångs skull:) och jag fick mig ett par nya jeanstights, en tunika och en t-shirt.. farligt att få lön!:)

efter en tur på stan åkte jag upp och jobba.. slutade fyra så väldigt behaglig jobbtid må ja säga! nu vet jag snart inte vart jag ska ta vägen, halsjävel.. kan knappt svälja och lock för ena örat, fine! allmänt hängig.. var det något mer?:P

Får se hur de blir ikväll med klassfest/studentfest.. för tillfället känner jag mig inte så jävla pigg på de:/





Kommentarer
sandra

jo följ med och chilla med mig =) bara prata och lyssna musik :D

2010-04-24 @ 17:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0