One World One dream

Fy fan, jag mår som en jävla hösäck.. sjukt ont i halsen och sjuuukt ont i huvudet, har haft konstant huvudvärk sen igår eftermiddag, bläää

var lediga idag som tur var, skolan hade jag fan inte orkat pallra mig iväg till.. sov grymt dåligt inatt, vaknade av att huvudet typ sprängdes på mig och att jag låg och svettades.. så, nu vet ni de oxå:P

var ner till emma under fömiddagen och kolla balfrisyr, så nu vet vi på ett ungefär hur vi ska ha den!:) nice

efter de låg jag och dega framför tv:n och slutade ganska snabbt att jag gick och lade mig i sängen istället, helt död seriöst.. aldrig varit med om nån värre huvudvärk..

läste lite till ett prov sen sov jag en timme medans anna jobbade med vårt PA.. hjälpte till lite inna jag åkte iväg.. och det var min värsta jobbdag ever tror ja.. fy fan säger ja bara.. jobba när man är sjuk? NEJ TACK! men jag överlevde.. gött att vi är lediga imorn med.. har träning på morgonen bara men skulle tro att jag skiter i den tack!

Är snart klara med vårt PA btw.. har lite kvar och det ska vi göra klart imorn, härligt värre! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0