I skuggan av san siro

började dagen med träning, kan säga att jag var rätt sleten.. tar tydligen hårt på krafterna att gunga på en båt två dagar ute på östersjön!;)

hur som helst, det var dagens enda lektion för vid ett så skulle på vi föreläsning.. Martin Bengtsson som skrivit "i skuggan av san siro" kom hit och berättade om vad han har varit med om.. från att bli fotbollsproffs i inter till självmordsförsök.. även fast jag har läst boken och vi har arbetat med den i skolan var det riktigt fängslande att lyssna på när han berättade.. samtidgt som det var roligt:) plus att det var roligt och se han i verkligenheten och lixom försöka föreställa sig att det verkligen är han som har varit med om det han berättar och att det verkligen var han man läste om i boken, det var kul!
 älskar förläsningar som denna och då mernar jag verkligen att jag älskar det, det har jag alltid gjort.. skulle kunna sitta och lyssna på sådana här bra föreläsningar i en vecka utan att tröttna!:)
han avslutade med att sjunga en låt eller två blev det som han har skrivit själv då han håller på mer med musi numera!;)

har fått sjukt ont i halsen.. har dubbel träning ikväll men vet i tusan om jag orkar pallra mig iväg asså.. måste ändå vara hemma och plugga som en nörd så vi får se..

PA ska skrivas och typ 100 andra skolarbeten ska göras, så bäst att sätta igång!



från proffsdrom till marddröm...


fick nån liten present som minne från lilla kristinehamn:)




signerad bok och skiva, coolt;) hehe






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0