I gotta feeling

pluggade typ för första gången på hela lovet idag.. med lovet räknar jag hela förra veckan också när vi va i sälen, fick inte värst mycket gjort då kan jag säga, hmfgr.. kom fram till att vårt PA ska vara klart om en vecka och inte två också som vi har gått och trott hela tiden, paaaaanik...

började jobba klockan tre och nu laddar vi inför imorgon, då blir de shopping i allra högsta grad! ullared next, det finns faktiskt bra grejer där så shut up;D hehe
gått och längtat som fan så nu jävlar kommer mitt bankkort vara ett minne blott på några timmar!:) kanske inte riktigt, men jag räknar med att få med en hel grejer hem, bland annat billiga underkläder som är kanoners kanon! kommer bli great;)




T a g g a d ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0