Hujedamej!

skola idag.. fortfarande lock för öronen mest i ena, men halsen är mycket bättre.. nu har jag gått in nån hostperiod istället.. vaknade inatt av hostattack.. menmen, nog om att jag är sjuk, eller itne frisk än rättare sagt.. finns roligare saker att skriva om...

...till exempel att vi ska fira aalto imorgon med fika och lite presents på det nya caféet inne på vintergatan;)

...att det regnar! (Nej, jag HATAR regn)

åkte ner till stan förut med efter skolan för att anna skulle köpa likadana jeansleggins/treggins eller vad de heter som jag köpte i lördags.. fortfarande 25 % på alla byxor så.. Tror ni inte att anna ser exakt likadana fast i en mörkare nyans? och bara för att de är så jävla sköna och bara för att satt så bra och för att de fortfarande är rabbat så kunde jag inte låta bli att köpa dem.. sitter verkligen som en smäck! Så nu har jag schoppat för flera veckor framöver känner ja..
bara present till madeleine som ska inhandlas nu! 

nu ska jag rensa garderoben lite, eller rensa och rensa, jag ska plocka iordning den rättare sagt för nu ligger allt bara i en enda röra, samt plugga!:)

 



Kommentarer
sandra

:))) <3

2010-04-28 @ 17:45:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0