Hjälp!

tror fan jag har blivit hjärndöd.. eller det har jag ioförsig varit ett tag men det känns som om det har blivit värre nu om det kan bli värre! nu tänkerjag främst på skolan, det som åker in i ena örat och ut ur det andra lika snabbt om inte snabbare för inte stannar det kvar iaf!:P nån mer som känner likadant? puhu

försöker att fatta en uppgift i ulsoc, erika och aalto, ni kanske redan har gjort den? den om leksaken.. hittar inte ens fakta om de på internet.. tänkte vara duktig och ta med och jobba i bussen imorn, men det ser ut att skita sig rätt så rejält.. får helt enkelt gå till ann på måndag och säga att jag är typ dum i huvudet och inte fattar något!

än värre är att uppgiften skulle varit klar förra veckan, men då var vi ju inte hemma och självklart hade vi inte varit duktiga och gjort den innan vi åkte så vi fick det överstökat, å nej..

nåja, får väl skirva PA istället och förhoppningsvis få något gjort iaf.. jag håller tummisarna på de!:)

klockan ringer halv sex imorgon, dags att lägga sig och läsa tidning! God Natt!




Kommentarer
Erika

dum, dummare, dummast = Aalto, Malin, Erika :P

Jag har gjort uppgiften.. men jag vågar inte lämna in den. Ann kommer skratta :P haha

2010-04-08 @ 23:42:47
Malin

haha jag skulle rangordna mig som dummast!;)

nej de tror jag inte, du har ju iaf gjort den och de är huvudsaken, finns inga rätt eller fel you know:D

2010-04-09 @ 17:16:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0