BERGANS

Bergans har gått och blivit min nya favorit, prisvärt, snyggt och bra kvalitet inte minst. Byxor är mitt nästa måste inför vintern då mina gamla åkte i soptunnan efter den gångna säsongen. Gick till stan förut och utforskade lite och har provat en modell som det ser ut att bli. Inte nog med det har dem fått in en primaloft jag blev kär i, såklart!

Lite jobbigt att inte ha ett jobb när man hittar detta och dreglar, å andra sidan är det en anledning till att hitta ett jobb hemma nånstans snarast då det i nuläget inte ser ut att lösa sig med boende nästa månad, så det blir hemfärd i helgen och ladda för att komma tillbaka i maj och vara här en längre period, 7 månader närmare bestämt, och starta upp i maj när alla skriker efter ny personal inför sommaren och inte blundar för det nu på hösten när alla är tillbaka från semester och dyligt. Framförallt hitta ett jobb man VILL ha och tycker om.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0