Sommarjobb

Tillbaka på obestämd tid ;)

Nyexaminerad från SCoTT, skönt att "vara fri" men sorgligt nog att sluta! Att leva i en helt annan värld, en helt annan atmosfär, grillkväll efter grillkväll, underbart häng, ledig samtidigt med ALLA, skön stämning och mycket mycket mer, om jag saknar det? JA!

Nu har "verkligheten" startat igen och jakten på nästa utmaning är i full gång!

I måndags kickade sommarjobbet igång och för bara någon vecka sedan trodde jag inte att jag skulle sitta här i en hall på vinden i skrivande stund och kalla det för "mitt rum" och jobba på camping igen, ren slump! Är lycklig att jag fick ett jobb och att kollegorna är hur fina som helst!

Min uppgift i sommar är aktivitetsledare med bland annat fyra aktiviteter om dagen, hur kul som helst!

Har bockat av dem två första dagarna och det kommer bara att bli bättre och bättre och roligare för varje dag som går. På fredag drar högsäsongen igång och bara det säger en del!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0