When I said jump, you say how high?

Dem två senaste dagarna har jag fått hoppa in och jobba i restaurangen och tagit hand om disken. Travhelg här i Årjäng så alltid mycket folk då. Så har jobbat kväll för första gången om man ska säga så, kom väl i säng runt ettiden.
Det var kul att få bryta av med något helt annat och vara ledig under dagen. Vilket resulterade i att det blev häng vid poolen i några timmar med Magda, som inte kan svenska, so practice english, yes! Innan det hann jag även med lite träning, helt ok dag helt enkelt, thumbs up!:)

Idag var jag back to normal, alltså aktivitetsledare. Dagen gick snabbt och nu jobbar jag två dagar till innan jag ska hem och fira världens bästa mamma!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0