Stå på ski

Första veckan i Sälen och skidskolan har gått bra! Långa dagar med clinics och föredrag och det har varit riktigt bra!

Trots abstiens efter att få åka skidor på sin egen nivå efter nästan en månad i Italien så har det varit kul att komma igång med kidsen igen!

Går inte riktigt att jämföra alpernas backar med hundfjällets, så det känns lite konsigt måste jag säga med tanke på att man vant sig med långa branat fina backar och inte så mycket folk :)

Låt ge det några dagar till så kommer man in ännu mer i det!

Har varit sjuk, förkyld, hosta, halsont och feber sedan vi kom hem från Italien, vilket är en och en halv vecka sen och det är ovanligt länge för att vara mig, borde inte ha jobbat denna vecka, men nu ska jag bli frisk så helgen får ägnas åt att kurera mig och inte åka skidor, det svider men det håller bättre i längden att lyssna på kroppen i tid! (eller hur mamma?)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0