Feels Like Paradise

Där satt jag spänd på en stol mitt emot någon jag inte träffat förut i ett främmande rum. Två eventuellt blivande lärare till höger om mig. Information slängdes ut. Ska jag eller ska jag inte? kul eller inte kul, inte kul eller kul? Ja eller nej?

För ett och ett halvt år sedan gjorde jag ett val och hade egentligen ingen aning om vad som väntade. Jag gjorde ett val som jag inte ångrar en sekund utav. Första året var en häftig upplevelse. För några dagar sedan kom jag hem från nästan en månad i Champoluc (monterosa ski), Italien. Fantastiska veckor med, sol, trevliga människor, italiensk mat, after ski, utbildning och inte minst fantastisk skidåkning som inte går att jämföra med Sverige. Om jag älskade att åka skidor innan Italien så älskar jag det ännu mer nu!

Dessutom med steg 3 färskt i bagaget så säger jag hej till Sälen igen, dags för åtta veckors LIA/jobb i skidskolan!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0